Spørgsmål og svar

Her kan du få svar på de fleste spørgsmål omkring Kræftens Bekæmpelses Fordelsprogram.

Hvordan fungerer Fordelsprogrammet?

Du modtager en e-mail fra Kræftens Bekæmpelse.

Du klikker på tilbuddet og sendes automatisk videre til vores samarbejdspartners hjemmeside, hvor du køber en vare.

Samarbejdspartneren støtter Kræftens Bekæmpelse økonomisk.

Kræftens Bekæmpelse finansierer kræftforskning, patientstøtte og forebyggelse.

1.       Hvad er ideen med et Fordelsprogram?

Idéen er, at du kan få glæde af rabatter og først til mølle-tilbud, samtidig med at du støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med forskning, patientstøtte og forebyggelse. Virksomhederne betaler et fast beløb for at annoncere i vores fordelsmails. Disse penge går direkte til Kræftens Bekæmpelses arbejde. 

2.       Koster det noget at tilmelde sig Fordelsprogrammet?

Nej, det er helt gratis at tilmelde sig Fordelsprogrammet og modtage vores fordelsmails.

3.       Får jeg nyhedsbreve fra jeres partnere, hvis jeg tilmelder mig Fordelsprogrammet?

Nej, du vil udelukkende modtage fordelsmails fra Kræftens Bekæmpelse. Vi deler ikke dine kontaktoplysninger med vores partnere.

4.       Kan jeg afmelde mig nyhedsbrevet fra Fordelsprogrammet?

Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet, ved at klikke på linket nederst i alle vores nyhedsbreve ”Klik her, hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev.” Du kan også ringe til os på telefon 35 25 75 00 og afmelde dig nyhedsbrevet.

5.       Jeg vil gerne returnere et produkt jeg har købt via Fordelsprogrammet.

Da du har købt varen direkte hos vores samarbejdspartner, bedes du henvende dig til virksomheden som du købte varen af.

6.       Har min virksomhed mulighed for at annoncere via Fordelsprogrammet? 

Send os en e-mail på annonce@cancer.dk, så kontakter vi dig.

Handelsbetingelser

Det er samarbejdspartneren, og ikke Kræftens Bekæmpelse, der leverer de varer eller tjenesteydelser, som du møder i Kræftens Bekæmpelses Fordelsprogram. Kræftens Bekæmpelse er således at regne for et annoncemedie, der alene formidler kontakt mellem dig som forbruger og samarbejdspartneren.

Vi gør opmærksom på, at du efter reglerne i lov om betalingstjenester og elektroniske penge har indsigelsesret med henblik på at standse eller tilbageføre betalingstransaktioner.

Har du gennem os indgået aftale med en af vores samarbejdspartnere om køb af en vare, som samarbejdspartneren skal levere til dig, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse (kvittering) på, at købet af varen er gennemført. Levering af varen vil blive foretaget i overensstemmelse med hvad der fremgår af ordrebekræftelsen (kvitteringen).

Som køber er det dit ansvar at tjekke, om ordrebekræftelsen på varen er i overensstemmelse med det, du bestilte. Hvis ikke, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til samarbejdspartnerens kundeservice enten pr. e-mail eller telefon, så din ordre bliver korrekt.

Er din levering forsinket eller fejlleveret, kan vi ikke stilles til ansvar, og du skal derfor rette henvendelse til PostDanmark eller samarbejdspartneren. Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til Kræftens Bekæmpelse eller samarbejdspartnerens kundeservice og høre, om vi kan hjælpe dig.

Klager over utilfredsstillende oplevelser skal rettes til samarbejdspartneren. Dog vil vi hos Kræftens Bekæmpelse gerne høre fra dig, hvis du har haft en sådan oplevelse hos en af vore samarbejdspartnere, så vi kan reagere på det. Til brug for evaluering af vores samarbejdspartnere vil vi gerne høre om din oplevelse på fordele@cancer.dk.