Gå til sygdomsliste

Støt Ditliv

Kun 3 pct. af Kræftens Bekæmpelses indtægter stammer fra det offentlige. Derfor håber vi, at du og andre har lyst til at støtte Ditliv.

Støt via SMS

Støt med din mobiltelefon. SMS teksten Ditliv til 1277. Så støtter du Ditliv med 50 kr. Det koster almindelig sms takst.

Giv et bidrag online
Giv et bidrag til Ditliv. Du bestemmer selv beløbets størrelse – både store og små beløb er med til at gøre en forskel.

Gave for livet
Køber du en ”Gave for livet", støtter du Ditliv med 150 kr. – og samtidig får du et flot gavebevis, som du fx kan bruge som fødselsdagsgave eller værtindegave.

Køb og støt
Forklæder, viskestykker, grydelapper, knive og andre gode ting til hverdagen. Giv en brugbar gave eller forkæl dig selv – og støt Ditliv samtidig.

Start en indsamling
Skal du holde fødselsdag, jubilæum, løbe en maraton eller noget helt andet, kan du benytte lejligheden til at samle ind til Ditliv. Du kan nemt oprette en indsamling her, husk blot at skrive, at indsamlingen skal gå til Ditliv.

 

Hvad kan jeg selv gøre?

Gode råd, hvis du har kræft

Om kost, fysisk aktivitet, samvær med andre og alternativ behandling.

Hvad kan du selv gøre


Opskrifter

Opskrifter

Hvad skal jeg spise, hvis jeg har kræft?

Opskrifter


Gå! Det er sundt

I denne artikel fra sundhedsmagasinet Iform, fortæller sundhedsekspert Chris MacDonald om de mange fordele ved at gå.  

Læs artikel


Mentale ressourcer og kræft

Når den samme negative tanke bliver ved med at komme op til overfladen, og man vender og drejer den igen og igen, kaldes det ruminering. Chris MacDonald fortæller her om, hvad man kan gøre for at komme ud af et negativt tankemønster.

Hvordan har søvn indflydelse på dit velbefindende?

Professor, dr. med.; cand. psych Bobby Zachariae forklarer om søvns indflydelse på fysisk og psykisk velbefindende. Derudover giver han gode råd til, hvordan du opnår en god og sund søvn.