Gå til sygdomsliste

Støt kræftsagen

Kun 3 pct. af vores indtægter
kommer fra det offentlige.
Dit bidrag er afgørende.

Se vores samarbejdspartnere

De har styrket deres brand ved at støtte vores.

Vi vil gerne sige særlig tak til vores større samarbejdspartnere, der har valgt at støtte kræftsagen. Samtidig håber vi, at siden kan inspirere andre virksomheder til, hvordan et samarbejde kan eksekveres til fælles nytte og gavn.

Aller

Aller

Aller er dedikeret Knæk Cancer kampagnen og har i mange år støttet Knæk Cancer gennem salg af Knæk Cancer blomsten. Salget foregår ugerne 42-43 alle de steder, hvor du køber dit ugeblad.

Hele overskuddet fra salget af Knæk Cancer blomsten går til Kræftens Bekæmpelse.


REMA 1000 - discount med holdning

Siden starten af november 2010 har REMA 1000 støttet Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn og unge, der har kræft tæt inde på livet. Samarbejdet er baseret på fire større kampagner hen over året samt på produkter i det faste sortiment.

Læs mere


Esbjerg Knækker Cancer

Esbjerg Knækker Cancer

7 esbjergensiske virksomheder: CS Gruppen A/S, Henning G. Kruses Fond, Sparekassen Kronjylland, A/S J. Lauritzens Eftf., EFB, Kirk & Holm samt Advokatpartnerselskabet Kirk Larsen & Ascanius er gået sammen om at arrangere en velgørenhedsmiddag, som afholdes i Blue Water Arena, til fordel for Knæk Cancer indsamlingen i uge 43. Arrangementet har kørt i 2 år med stor succes og efterspørgsel og der kommer et nyt arrangement i 2019.

Støt kræftsagen med Aqua d’Or

Aqua d’Or

I Aqua d’Or ønsker vi at støtte Kræftens Bekæmpelse i deres vigtige arbejde med at hjælpe brystkræftramte og deres pårørende gennem forskning, forebyggelse, oplysning og rådgivning.

Derfor vil vores naturlige mineralvand, i ugerne 36 til 41, være tilgængelig med en ny indpakning, der sætter fokus på brystkræftsagen. Sammen kan vi gøre en forskel.

 


Matas

Matas

Matas og Kræftens Bekæmpelse har et mangeårigt samarbejde om at ændre danskernes adfærd, når de går ud i solen. Danskernes viden om, hvornår de skal beskytte sig i solen, og hvordan de bedst beskytter sig mod solen er meget afgørende for at der ikke opstår skader i huden senere i livet.

For at sætte fokus på, hvor vigtigt det er at nyde solen med omtanke, lægger Matas stor værdi i at formidle de 4 solråd: Skygge, Solhat, Solcreme og Sluk solariet. Solrådene formidles til danskerne i alle Matas’ egne medier – fx Matas avisen, Club Matas og i alle butikker.


Støt kræftsagen med Essity

Essity

Essity har gennem mange år støttet kampen mod brystkræft, og hvert år givet et stort bidrag til Kræftens Bekæmpelses arbejde med brystkræft inden for forskning, forebyggelse, oplysning og rådgivning af de brystkræftramte og deres pårørende.


Boozt.com

Boozt.com

Boozt.com har solgt mange t-shirts til fordel for Knæk Cancer, både til mænd og damer.

Gennem 5 år er Knæk Cancer blomsten blevet fortolket og brugt som design til årets Knæk Cancer T-shirt.


Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank støtter Kræftens Bekæmpelse gennem forskellige aktiviteter, der samlet set skaber et stort bidrag til det vigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte.

Læs hvorfor Santander Consumer Bank støtter


Bone's støtter Kræftens Bekæmpelse

Bones

Bone’s Restauranter har en meget klar kerneprofil, og derfor er det naturligt for Bone’s at tage en aktiv del i Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Kræft er ikke for børn” i november og december måned.


Anthon Berg

Anthon Berg

I Anthon Berg vil vi meget gerne være med til at støtte Kræftens Bekæmpelses vigtige arbejde med at hjælpe brystkræftramte og deres pårørende gennem forskning, forebyggelse, oplysning og rådgivning.
Anthon Berg er stærkt forankret og elsket i den danske befolkning, og vi ved, at mange af dem, som køber vores produkter, er kvinder. Vi håber derfor at kunne komme bredt ud i befolkningen og være med til at hjælpe Kræftens Bekæmpelse med at få sat fokus på en vigtig sag.


Christina Jewelry and watches

Christina Jewelry & Watches

“Som designer af smykker og ure forsøger jeg at gøre livet smukkere. Sammen med Kræftens Bekæmpelse gør jeg en indsats for livet og familien. Jeg har designet smykker, der sælges til fordel for Støt Brysterne” udtaler designer og ejer Christina Hembo.


Pågen

Pågen

Pågen er med til at sponsorere Kræftens Bekæmpelses kampagne Støt Brysterne. I kampagneperioden sælges Pågens fuldkornsmærkede Solstykker i en særlig Støt-brysterne-emballage. For hver pose, der bliver solgt, giver Pågen 1 krone til Støt Brysterne.


Støt kræftsagen med ROSE

ROSE

Rose har støttet Kræftens Bekæmpelse gennem de senere år. Samarbejdet er bygget op omkring den velkendte danske kylling ROSE, der med et større bidrag støtter det vigtige arbejde med brystkræftforskning, forebyggelse og patientstøtte.


HH Simonsen

HH Simonsen

HH Simonsens kundekreds er primært kvinder, derfor blev Støt Brysterne valgt. HH Simonsens originale Wet Brush er en stor favorit hos små og store, og børsten er selvfølgelig prydet med en fin lyserød sløjfe.


Forlaget Fortuna

Forlaget Fortuna

Forlaget Fortuna har gennem mange år solgt familiekalendere, som gør hverdagen lidt nemmere for den travle familie. Fortuna har valgt at øremærke bidraget til brystkræft. Seneste skud på stammen hos Fortuna er den digitale familiekalender.


CardLab Innovation

CardLab Innovation

CardLab Innovation står for sikkerhed og tryghed. Vi er specialister i at udvikle og producere sikkerhedsløsninger, der skaber bedre  persondatasikkerhed. Vores forskellige produkter sikrer mennesker og virksomheder året rundt. Med produktet MuteCard, kan du sikre dig mod identitetstyveri, misbrug af  kontaktløse, personlige kort som kreditkort, rejsekort, sygesikringskort, pas o.l., MuteCard sikrer alle personer der har et kort i deres pung.

Når du køber et MuteCard til din personlige sikkerhed, er du med til at donere penge til Kræftens Bekæmpelse.  Det er en glæde at kunne sikre dig og samtidig indsamle så mange penge som muligt og sikre, at Kræftens Bekæmpelses kommer så bredt ud som muligt med deres indsats til forskning, forebyggelse, oplysning og rådgivning mod kræft.

Se video

Bestil MuteCard


Rosa Danica

Rosa Danica

Rosa Danica har i flere år farvet Danmark lyserød med alle sine lyserøde potteroser. Initiativet startede for år tilbage på Lyserød Lørdag kampagnen, som er en del af Støt Brysterne.

 


Forlaget Fortuna

Lammefjordens Grøntsagslaug

Lammefjordens Grøntsagslaug er med til at sponsere Kræftens Bekæmpelses kampagne Støt Brysterne. Når kampagnen begynder i september, vil du i en række butikker kunne købe lammefjordsgulerødder og kartofler i en særlig Støt Brysterne-emballage. For hver pose, der bliver solgt, giver Lammefjordens Grøntsagslaug 50 øre til Støt Brysterne.


Forlaget Fortuna

Procter & Gamble

P&G ønsker at gøre en forskel og forbedre liv ved at gøre hver dag en lille smule lettere for vores forbrugere – og for de næste mange generationer. P&G støtter derfor op om ”Støt Brysterne”, for at vi sammen med Kræftens Bekæmpelse kan gøre en forskel og forbedre livet for de kvinder og familier, der kæmper mod brystkræft.


MultiMarketing

MultiMarketing

Multimarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder. 

Firmaet sælger dansk vand fra Aqua d’Or gennem forhandlere i hele landet og tilbyder sine kunder at give et støttebeløb. pr. flaske. Det fremgår tydeligt på flasken, at virksomheden støtter Kræft er ikke for børn, og dermed forskning, forebyggelse og hjælp til børn og unge ramt af kræft.

Læs mere om samarbejdet


IndkøbsMægleren

IndkøbsMægleren

Kræftens Bekæmpelse har en utrolig vigtig rolle i at forebygge kræft, og sikre, at flere patienter overlever en kræftsygdom. Det vil IndkøbsMægleren gerne støtte op om. Derfor har vi indgået et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse om at tilbyde deres sponsorer at få bedre plads i deres budget, så de har mulighed for at fortsætte deres sponsorat i den kommende periode. 

IndkøbsMægleren hjælper andre virksomheder med at benchmarke virksomhedens driftsudgifter op imod markedets laveste priser. Vi sammenligner altid minimum 1-1 – uden at gå på kompromis med kvaliteten i de uforpligtende tilbud, vi henter ind. Vi kalder det et Leverandørpristjek. 

Vi afleverer 25 procent af vores honorar til Kræftens Bekæmpelse med denne unikke aftale. Vores mål er at skabe Win-Win-Win!

Læs mere om samarbejdet