Mød Cocopanda: en webshop med stærke værdier og inspirerende idéer

Et lyserødt univers af feststemning, tilbudsprodukter og rabatkoder. Det er, hvad man møder, når man klikker ind på Cocopandas webshop i uge 40. Alt lige fra bannere til produktbilleder er belagt med et lyserødt skær. Her er en webshop, der forstår at vække opsigt og synliggøre deres støtte til brystkræftsagen.

Anne Skou Songe og hendes kollegaer hos Cocopanda har været aktive medspillere i Lyserød Lørdag gennem flere år. Nu deler Anne ud af deres guldkorn til, hvordan de år efter år bærer sig ad med at indsamle imponerende beløber til brystkræftsagen. Læs med her, hvis du vil gøre dem kunsten efter.

Digitale indsamlingsaktiviteter

Kreativiteten vil ingen ende tage, når Anne og hendes kollegaer skal finde på nye indsamlingsaktiviteter til Lyserød Lørdag.

Lad os kaste lys over nogle af de initiativer, som webshoppen har rystet af sig:

  • Arrangere Pink Weekend med 25-75% tilbud på udvalgte produkter
  • Donere 10 kr. pr. indkøbskurv på webshoppen
  • Lave lyserøde rabatkoder
  • Tilbyde gratis fragt med en lyserød kode på indkøbskurve over 199 kr.
  • Arrangere et Facebook-event, hvor alle medlemmer af gruppen deltager i lodtrækningen om udvalgte produkter
  • Samarbejde med influencers for at nå ud til en større målgruppe og skabe opmærksomhed på deres indsamlingsaktiviteter

- Det er vigtigt for os at vise, at vores virksomhed ønsker at hjælpe dem, der har behov for det.

Anne Skou Songe, Digital Marketing Manager

Cocopanda er en online skønhedsbutik, som sælger alt inden for beauty-produkter og personlig pleje. Men graver man et spadestik dybere, finder man, at de ikke kun har fuldstændig tjek på at skabe et smukt ydre. Bag deres glansfulde, lyserødlakerede fremtoning skinner webshoppens indre værdier igennem. Cocopanda ønsker at gøre en forskel. De har talrige velgørende indsatser, både lokalt og internationalt. Og brystkræftsagen har længe været en mærkesag for Cocopanda.

For webshoppen er det ikke kun et spørgsmål om at donere penge til en god sag. Det er lige så essentielt at skabe opmærksomhed og engagere kunder og samarbejdspartnere i kampen mod brystkræft. 

- Lyserød Lørdag er et vigtigt led i Cocopandas velgørende initiativer. Det sender et signal til vores kunder og til omverdenen. Vi synliggør vores brandværdier. Og vi gør det på en måde, hvor alle parter får noget ud af det - både vores kunder, brystkræftsagen og vores egen virksomhed, fortæller Anne. 

Tænk lyserødt

Hvordan skinner man så igennem med budskabet på sin webshop? Cocopanda har svaret: digital oppyntning!

For Cocopanda, som udelukkende opererer online, er det afgørende at have digitale oppyntningsmuligheder for at synliggøre, at de støtter brystkræftsagen. Derfor har de udsmykket deres webshop og andre digitale kanaler med farvestrålende elementer i brystkræftsagens ånd.

Man er ikke i tvivl om Cocopandas hensigter; webshoppen bader i Lyserød Lørdag-stemning. Her er alle nuancer af lyserød repræsenteret. Bannere, USP-barer, rabatkoder, splashes og produktbilleder går sammen i en smuk, lyserød symfoni. Og i 2023 fik virksomheden endnu flere muligheder med Lyserød Lørdags nye digitale oppyntningspakke.

- Vi glæder os til at få fingrene i årets digitale oppyntningspakke. Pakken gør det endnu lettere for os at vise vores støtte til brystkræftsagen.

- Anne Skou Songe, Digital Marketing Manager

- Det er altid en fornøjelse at være med i Lyserød Lørdag, slutter Anne af med at sige. Hos Lyserød Lørdag er fornøjelsen helt på vores side. Cocopanda viser med stor gennemslagskraft, hvordan webshops kan gøre en indsats for brystkræftsagen og samtidig styrke deres egen forretning. Det er ren win-win. Og det kan det også blive for dig.

Har Cocopandas fortælling sat skub i tankerne, og vil du også blive en del af den lyserøde indsamlingsfest? Hop med ombord og slip Lyserød Lørdag løs på din webshop.