Vi vil afholde en aktiv og hyggelig dag med fokus på fællesskab, bevægelse og samvær. Programmet vil bestå af let træning og stolegymnastik, hvor alle kan være med uanset niveau. Formålet er at skabe glæde, bevægelse og sammenhold.
Efter aktiviteterne vil vi samles til en hyggelig fælles spisning, hvor der er tid til socialt samvær i en varm og inkluderende atmosfære.
Vi ønsker at skabe en dag med fokus på både sundhed, fællesskab og støtte til en vigtig sag.