Skip navigation

Hyggelig og aktiv dag i Odense

Vi afholder en let træning i forbindelse med Lyserød Lørdag 2026.

Vi vil afholde en aktiv og hyggelig dag med fokus på fællesskab, bevægelse og samvær. Programmet vil bestå af let træning og stolegymnastik, hvor alle kan være med uanset niveau. Formålet er at skabe glæde, bevægelse og sammenhold.

Efter aktiviteterne vil vi samles til en hyggelig fælles spisning, hvor der er tid til socialt samvær i en varm og inkluderende atmosfære.

Vi ønsker at skabe en dag med fokus på både sundhed, fællesskab og støtte til en vigtig sag.

Der afholdes ikke et lotteri, i forbindelse med denne aktivitet.