”Discount med holdning”

I REMA 1000 drives samfundsansvaret under overskriften ”Discount med holdning”, og de har igennem mange år støttet børn, unge og kræft hos Kræftens Bekæmpelse gennem et strategisk partnerskab.

- Vi har valgt at tage et medansvar. Det er bare sund moral at gi’ – og ikke bare gi’ pokker, siger Anders Rene Jensen, marketingdirektør i REMA 1000. 

Et af REMA 1000’s mål er at være med til at forbedre folkesundheden væsentligt i Danmark, og det gør de ved at indgå partnerskaber med foreninger, der bl.a. bekæmper sygdomme. Et af valgene er kampagnen ”Kræft er ikke for børn”. 

REMA 1000 sælger fire gange om året kampagneprodukter og Kræftens Bekæmpelses egne produkter, hvor hele overskuddet fra salget går til børn og unge, der er ramt af kræft

Du er velkommen til at kontakte Kræftens Bekæmpelses erhvervsteam, hvis du er interesseret i høre mere om strategiske partnerskaber på Kræft er ikke for børn. 

Kontakt vores erhvervsteam

Samarbejdet synliggør kræftsagen

Det betyder meget for Kræftens Bekæmpelse, at REMA 1000 tager et stort socialt ansvar. Som en af Danmarks største discountkæder med 343 butikker kan REMA 1000 hjælpe Kræftens Bekæmpelse med dels at sætte fokus på kræft og dels synliggøre Kræft er ikke for børn. 

Ud over det mangeårige strategiske partnerskab er REMA 1000 også partner i ”Røgfri Fremtid”, et initiativ der er stiftet af Kræftens Bekæmpelse og Trygfonden. REMA 1000 var den første dagligvarekæde, der gemte tobakken væk for at være med til at sikre en røgfri fremtid for de kommende generationer. 

Læs mere om REMA 1000

Hør mere om et strategisk partnerskab

Ring eller skriv til vores erhvervsteam