Vores samarbejdspartnere

  • Rema 1000 støtter Kræft er ikke for børn

    Rema 1000

    I Rema 1000 drives samfundsansvaret under overskriften ”Discount med holdning”. Rema 1000 har igennem mange år støttet Kræftens Bekæmpelse gennem et partnerskab.

    Rema 1000

    Rema 1000 er Danmarks største dagligvare discountkæde med flere end 300 butikker og 10.000 medarbejdere. Rema 1000’s størrelse og kundernes tillid forpligter Rema 1000 til at tage samfundsansvar. Dette gør Rema 1000 på flere niveauer og i partnerskaber med forskellige aktører, bl.a. et mangeårigt partnerskab med Kræftens Bekæmpelse og senest at være med til at sikre en røgfri fremtid for den næste generation.

  • Bone’s Restauranter støtter Kræft er ikke for børn

    Bone’s Restauranter

    Bone's Restauranter er en flerårig partner, der støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn, unge og kræft.

    Bone’s Restauranter

    Bone’s Restauranter har en meget klar familieprofil, og derfor er det naturligt for os at tage en aktiv del i Kræftens Bekæmpelses kampagne Kræft er ikke for børn. Det er vores mål, at vi i løbet af november og december 2019 kan indsamle og donere 500.000 kr. til Kræftens Bekæmpelses vigtige arbejde.

  • MultiMarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder.

    MultiMarketing

    MultiMarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder.

    MultiMarketing

    MultiMarketing sælger dansk reklamevand fra Aqua d’Or gennem forhandlere i hele landet og tilbyder sine kunder at give et støttebeløb. pr. flaske. Det fremgår tydeligt på flasken, at virksomheden støtter Kræft er ikke for børn, og dermed forskning, forebyggelse og hjælp til børn og unge ramt af kræft.

Kræft er ikke for børn, fordi de ikke er klar til at håndtere alvorlig sygdom og død