Vores samarbejdspartnere

  • Rema 1000 støtter Kræft er ikke for børn

    REMA 1000

    I REMA 1000 drives samfundsansvaret under overskriften ”Discount med holdning”. REMA 1000 har igennem mange år støttet Kræftens Bekæmpelse gennem et partnerskab.

    REMA 1000

    REMA 1000 er Danmarks største dagligvare discountkæde med flere end 300 butikker og 10.000 medarbejdere. REMA 1000’s størrelse og kundernes tillid forpligter REMA 1000 til at tage samfundsansvar. Dette gør REMA 1000 på flere niveauer og i partnerskaber med forskellige aktører, bl.a. et mangeårigt partnerskab med Kræftens Bekæmpelse og senest at være med til at sikre en røgfri fremtid for den næste generation.

  • Bone’s Restauranter støtter Kræft er ikke for børn

    Bone’s Restauranter

    Bone's Restauranter er en flerårig partner, der støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn, unge og kræft.

    Bone’s Restauranter

    Bone’s Restauranter har en meget klar familieprofil, og derfor er det naturligt for os at tage en aktiv del i Kræftens Bekæmpelses kampagne Kræft er ikke for børn. 

  • Fresh.Land støtter Kræft er ikke for børn

    Fresh.Land

    Fresh.Land støtter Kræftens Bekæmpelses vigtige arbejde for at sikre, at færre børn og unge skal have kræft tæt inde på livet.

    Fresh.Land

    Vejen fra jord til bord kan være lang, og det har betydning for kvaliteten og friskheden af den mad, vi spiser. Hos Fresh.Land fjerner vi op til fem mellemmænd ved selv at købe vores råvarer fra selve landmanden. Sådan får du de mest velsmagende og næringsrige råvarer leveret til din dør - direkte fra gården.

  • Nørregade støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft

    Nørregade

    Nørregade støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft.

    Nørregade

    Nørregade har eksisteret side 1924 og er en familieejet virksomhed som producerer bolcher, vingummi og lakrids. I år har vi indgået et samarbejde med Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft, hvor Nørregade donerer 3 kr. pr. solgt Nørregade julekalender. Kræft er nemlig ikke for børn!

  • MultiMarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder.

    MultiMarketing

    MultiMarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder.

    MultiMarketing

    MultiMarketing sælger dansk reklamevand fra Aqua d’Or gennem forhandlere i hele landet og tilbyder sine kunder at give et støttebeløb. pr. flaske. Det fremgår tydeligt på flasken, at virksomheden støtter Kræft er ikke for børn, og dermed forskning, forebyggelse og hjælp til børn og unge ramt af kræft.

  • Kræftens Bekæmpelses samarbejdspartnere på Kræft er ikke for børn.