Vores samarbejdspartnere

  • ByensGaver støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft

    ByensGaver

    ByensGaver producerer, sælger og markedsfører Din Lokale Julekalender. Vi er stolte over at støtte Kræft er ikke for børns vigtige arbejde med forebyggelse, forskning samt patient- og pårørendestøtte for børn og unge ramt af kræft.

    ByensGaver

    ByensGavers Din Lokale Julekalender er en helt traditionel julekalender. Julekalenderen er en lokal aktivitet i udvalgte byer og er en gavekalender, hvor byens butikker har hver sin kalenderlåge. Bag hver enkelt låge er der en gave, som man kan hente helt gratis i butikken. Kalenderen sælges i byens varehuse fra 29. september til og med 30. november, og for hver solgt julekalender går der 20 kr. ekskl. moms til Kræftens Bekæmpelses betydningsfulde arbejde med forebyggelse, forskning samt patient- og pårørendestøtte for børn og unge berørt af kræft.

  • DFDS støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft

    DFDS

    DFDS støtter Kræftens Bekæmpelses betydningsfulde arbejde med forebyggelse, forskning og patient - og pårørende støtte for børn og unge med kræft.

    DFDS

    DFDS (Det Forenede Dampskibs-Selskab) er en af Nordeuropas største færgeoperatører og driver både rederi og logistikvirksomhed. I DFDS forstår vi vigtigheden af at tage et samfundsmæssigt ansvar. DFDS samarbejder med Kræftens Bekæmpelse om kampagnen ’Kræft er ikke for børn’, hvor man som gæst kan komme t/r fra København til Oslo for 100 kr. og heraf går 40 kr. til ’Kræft er ikke for børn’.

  • Kortspecialisten støtter Kræft er ikke for børn

    Kortspecialisten

    I 2022 åbnede Kortspecialisten en webshop med salg af plakater og anledningskort. Her går 20 pct. af omsætningen ubeskåret til Kræftens Bekæmpelses kampagne: Kræft er ikke for børn.

    Kortspecialisten

    Kortspecialisten har i over 20 år samarbejdet med Kræftens Bekæmpelse via salg af julekort til erhvervslivet.

    I 2022 åbnede Kortspecialisten en webshop med salg af plakater og anledningskort. Her går 20% af omsætningen ubeskåret til Kræftens Bekæmpelses kampagne: Kræft er ikke for børn.

    "Vores ambitioner er bestemt ikke små – sammen vil vi indenfor få år arbejde på at blive Danmarks førende webshop indenfor kort og plakat produkter – Alt sammen med udgangspunkt i at støtte Kræftens Bekæmpelse".

    Læs mere på kortspecialisten.dk

  • Aqua d’Or støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn ramt af kræft

    Aqua d’Or

    Aqua d’Or støtter i år med stor glæde Kræftens Bekæmpelses betydningsfulde arbejde med forebyggelse, forskning samt patient- og pårørende støtte for børn og unge med kræft.

    Aqua d’Or

    Danske Aqua d’Or tilbyder en bred portefølje af forfriskende drikkevarer, der gør det nemt at tage et sundere valg. Aqua d’Or inviterer dig på den måde til at leve et mere naturligt og smagfuldt liv uden, at du skal gå på kompromis med nydelse eller din personlige livsstil. Via farvestrålende tegninger tidligere tegnet til børn ramt af kræft, samarbejder Aqua d’Or med Kræftens Bekæmpelse på kampagnen ’Kræft er ikke for børn’, hvor du ved køb af en sampak støtter med 1 kr.

  • Rema 1000 støtter Kræft er ikke for børn

    REMA 1000

    I REMA 1000 drives samfundsansvaret under overskriften ”Discount med holdning”. REMA 1000 har igennem mange år støttet Kræftens Bekæmpelse gennem et partnerskab.

    REMA 1000

    REMA 1000 er Danmarks største dagligvare discountkæde med flere end 300 butikker og 10.000 medarbejdere. REMA 1000’s størrelse og kundernes tillid forpligter REMA 1000 til at tage samfundsansvar. Dette gør REMA 1000 på flere niveauer og i partnerskaber med forskellige aktører, bl.a. et mangeårigt partnerskab med Kræftens Bekæmpelse og senest at være med til at sikre en røgfri fremtid for den næste generation.

  • Kræftens Bekæmpelses samarbejdspartnere på Kræft er ikke for børn.