Bliv strategisk partner

Gør en forskel for de næste generationer

Kræft kan ramme alle, små som store. Børn kan både blive kræftpatienter og pårørende. Uanset hvad er kræft ikke for børn. Når I som virksomhed støtter kampagnen Kræft er ikke for børn, bliver I en del af et større fællesskab, der er med til at skabe en fremtid uden kræft for de næste generationer.

Et strategisk samarbejde kan give jeres virksomhed værdi på flere måder:

  • Salg og markedsføring: Løft salget med co-branding med Kræftens Bekæmpelse
  • Produkt- og forretningsudvikling: Udvikling af nye produkter og markeder samt emballage og kommunikation tilpasset forbrugere, der bakker op om Kræftens Bekæmpelse
  • HR: Få stolte medarbejdere og løft motivation og trivsel ved at gøre en forskel
  • CSR: Få social ansvarlighed - der også favner FN´s verdensmål - integreret i jeres forretning

Forskning nytter

450 danske børn og unge under 25 år får hvert år konstateret kræft. I dag overlever fire ud af fem børn, som får kræft. Overlevelsen er steget fra 40 pct. fra 1970’erne til mere end 80 pct. i dag. Det nytter at støtte forskning i kræft.

Livsvigtige projekter

Jeres støtte går til en række vigtige projekter med børn, unge og kræft. I er med til at sikre en mere effektiv behandling for børn og unge, et godt liv efter sygdommen med færre senfølger og hjælp til de børn, som har en far eller mor med kræft.

23.832.500 kr. uddelt

Kræftens Bekæmpelse har i 2020 uddelt 23.832.500 kr. til forskellige projekter på børne- og ungeområdet. Bl.a. 1.995.000 kr. til et projekt om tidlig diagnostik af tumorer i centralnervesystemet hos børn og unge.

Bliv strategisk partner

Hør mere om de mange samarbejdsmuligheder, der er ved at være strategisk partner på Kræft er ikke for børn, og hvordan I tilfører jeres virksomhed værdi gennem et partnerskab. I kan gøre en forskel for børn og unge, som er ramt af kræft.

Mille fik hjælp af en helt ny slags kræftmedicin

I foråret 2019 fandt lægerne en tumor i hjernen på den blot 8 måneder gamle Mille. Hendes diagnose var yderst sjælden, og der var ingen kendt behandling. Efter operation, kemo og behandling med en helt ny type medicin har den snart 3 år gamle Mille slået benene væk under læger og sygeplejersker - på mere end én facon.

Det ændrer noget grundlæggende i én

I 2019 fik den 15-årige Kristine en kræftdiagnose - endda en yderst sjælden én af slagsen. I dag er hun kræftfri, men behandlingen har givet uforudsete senfølger, og Kristine og hendes nærmeste bearbejder stadig de mange alvorlige oplevelser.

Ingen vidste, om jeg ville overleve

Det er nok bare vokseværk. Eller overanstrengelse. Da jeg var 15 år, fik jeg ondt i benet. I et års tid blev smerterne slået hen. Indtil det viste sig, at der var en ondartet og sjælden kræfttumor inde i min knogle i benet, fortæller 35-årige Mette.

REMA 1000

I REMA 1000 drives samfundsansvaret under overskriften ”Discount med holdning”. REMA 1000 har igennem mange år støttet børn, unge og kræft hos Kræftens Bekæmpelse gennem et strategisk partnerskab.

Bone's Restauranter

Bone's Restauranter er en flerårig partner, der støtter Kræftens Bekæmpelses arbejde med børn, unge og kræft. Bone’s Restauranter har en meget klar familieprofil, og derfor er det naturligt for dem at tage en aktiv del i Kræftens Bekæmpelses kampagne Kræft er ikke for børn.

MultiMarketing

MultiMarketing støtter børn og unge ramt af kræft gennem salg af logovand til virksomheder. MultiMarketing tilbyder sine kunder at give et støttebeløb. pr. flaske. Det fremgår tydeligt på flasken, at virksomheden støtter Kræft er ikke for børn.

Hør mere om et strategisk partnerskab

Ring eller skriv til vores erhvervsteam