8.000 post it’s
Hvis vi vil beholde vores position som en af de største og mest velansete NGO’er i Danmark, er det derfor rettidig omhu at sætte ind nu.
Vi skal løfte det kvalificerede kendskab til Kræftens Bekæmpelse i befolkningen og på sigt styrke grundlaget for Kræftens Bekæmpelses fundraisingaktiviteter. Eller sagt på en anden måde: Langt flere mennesker skal forstå, hvorfor det giver mening at støtte Kræftens Bekæmpelse, og hvad vi bidrager med til samfundet.
Vi har fokus på at sætte en stærkere kernefortælling i spil, som løbende kan understøtte det fortsatte engagement i vores sag og forening og især understøtte fundraising, men også andre behov i forhold til at hverve frivillige, rekruttere nye medarbejdere, synliggøre foreningens egne forskningsaktiviteter mv.
Det har vi altså valgt at gøre med Bente, en god portion humor og mere end 8.000 post it’s som omdrejningspunkt. Det er nemlig sin sag at brænde igennem på de relativt få sekunder, der er til rådighed i en TV-reklame.
Kampagnen er blevet til i tæt parløb mellem to af Kræftens Bekæmpelses afdelinger, nemlig FME og Kommunikation. Den kører for fuldt tryk over de næste tre uger. Derefter holder vi en pause for så at genoptage den igen i tre uger i december. Vi håber, du vil tage godt imod Bente!
Læs mere om kampagnen