Spring navigation over

Brystkræftnetværk for kvinder - Foredrag med diætist om kost

Formålet med netværket er at skabe et trygt fællesskab for kvinder, der har eller har haft brystkræft. Her kan du dele det, der fylder, spejle dig i andre og få konkret viden og inspiration i hverdagen. Alle kvinder der har eller har haft brystkræft er velkommen.

Forløbet faciliteres af de frivillige gruppeledere Tina Schyberg Petersen og Marianne Rose Hvidt, som sikrer, at alle føler sig velkommen og godt modtaget.

Ved denne aktivitet får vi besøg af en klinisk diætist der giver konkrete råd til mad under og efter behandling:

Energi- og proteinbehov, nemme måltidsidéer og myter versus viden. 

Der er tid til spørgsmål samt generelle råd i plenum.

Vi vil blot gøre opmærksom på, at der desværre ikke vil være tid til individuel diætbehandling.

Tid og sted

Kræftrådgivningen i Hillerød, mandag d. 14. september kl. 16.30 - 18.00