Spring navigation over

Invitation til informationsmøde

Hvad betyder det for dig, at kræftbehandlingen flytter til Køge?

I løbet af efteråret 2026 samler Region Sjælland den specialiserede kræftbehandling på Sjællands Universitetshospital i Køge, og det betyder, at kræftpatienter fremover skal dertil for at modtage behandling. Det kan for nogle give anledning til spørgsmål og måske bekymringer.

Kræftrådgivningen i Næstved inviterer derfor - i samarbejde med Klinisk Onkologisk afdeling og Palliativ Enhed SUH - alle interesserede til informationsmøde:

Tirsdag den 18. august fra 16.00 - 17.15
Kræftrådgivningen i Næstved
Ringstedgade 71, 4700 Næstved

Hvad kan jeg forvente?

På mødet deltager:

Maria Kondrup, onkologisk cheflæge for Klinisk
Onkologisk Afdeling og Palliativ Enhed

Anne Vibeke Steffens, rådgivningsleder i
Kræftrådgivningen i Næstved

Jane Elze Sannung, rådgivningsleder i
Kræftrådgivningen i Roskilde og kommende nye
Kræftrådgivning i Køge.

Anne Vibeke Steffens og Maria Kondrup holder kort
oplæg - og herefter vil der være mulighed for at stille
spørgsmål og indgå i dialog.

Tilmelding: Først til mølle via www.cancer.dk/kalender

Vel mødt og på gensyn
Hilsen os i
Kræftrådgivningen i Næstved