Medlemshvervning over telefonen og på gaden
Telemarketing
Her kan du se, hvordan vi hverver medlemmer til Kræftens Bekæmpelse over telefonen i den kommende tid.
Alle opkald til både virksomheder og private, foretages i overensstemmelse med gældende regler for markedsføring og behandling af personoplysninger
Telemarketing til privatpersoner
Vi ringer til personer, der har deltaget i en af vores konkurrencer og sagt ja til, at vi må kontakte dem. Vi tilbyder dem muligheden for at blive medlem, og samtidig spille med i vores støttelotteri.
Vi kontakter også medlemmer for at høre, om de har lyst til at blive faste støtter, hvis de ikke gør brug af deres medlemsrettigheder.
Derudover ringer vi til medlemmer med et gratis medlemskab, der er ved at udløbe, for at tilbyde dem muligheden for at fortsætte som betalende medlem.
Telemarketing til virksomheder
Oktober: Vi ringer nysalg og gensalg på kampagnen Knæk Cancer.
November + december: Vi ringer nysalg og gensalg på kampagnen Kræft er ikke for børn. Derudover ringer vi gensalg til alle tidligere støtter på alle kampagner.
Særligt for Knæk Cancer:
I uge 35 vil der være opkald til virksomheder, som ikke tidligere har støttet Knæk Cancer.
I uge 36 vil der være opkald til virksomheder, som ikke tidligere har støttet Knæk Cancer.
I uge 37 vil der være opkald til virksomheder, som har støttet Kræftens Bekæmpelse inden for de sidste 4 år, men har ikke tidligere støttet Knæk Cancer.
I uge 38 vil der være opkald til virksomheder, som har støttet Knæk Cancer inden for de sidste 1-4 år samt opkald til virksomheder som har støttet Knæk Cancer i 2024,
I uge 39 vil der være opkald til virksomheder, som har støttet Knæk Cancer i 2024.
I uge 40-43 vil der være opfølgningsopkald på alle ovenstående segmenter.
Medlemshvervning på gaden
Her kan du se, hvor i landet vi lige nu er på gaden for at hverve medlemmer til Kræftens Bekæmpelse. Skulle der komme ændringer i vores lokationer i løbet af ugen, vil der komme en opdatering. I de byer uden specifikt område, vil vi bevæge os rundt i løbet af dagen.
OBS: Når vi hverver medlemmer på gaden, spørger vi efter cpr. nummer samt registrerings- og kontonummer. Det gør vi, da det er nødvendigt, for at oprette en Betalingsservice aftale hos Nets. Vi er bevidste om, at dette er personfølsomme oplysninger, og derfor bliver oplysningerne behandlet efter gældende regler.
Uge 45
Mandag:
5620 Glamsbjerg
5932 Humble
4180 Sorø
4760 Vordingborg
4200 Slagelse
8930 Randers Ø
8543 Hornslet
8330 Beder-Malling
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
Tirsdag:
5450 Hasmark
5300 Kerteminde
4250 Fuglebjerg
4000 Roskilde, Domkirken
4171 Glumsø
8620 Kjellerup
8450 Hammel
8260 Viby
8381 Tilst
8240 Risskov
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
9400 Nørresundby
Onsdag:
5620 Glamsbjerg
5932 Humble
4180 Sorø
4760 Vordingborg
4200 Slagelse
8930 Randers Ø
8543 Hornslet
8330 Beder-Malling
8541 Skødstrup
8600 Silkeborg
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
Torsdag:
5450 Hasmark
5300 Kerteminde
4250 Fuglebjerg
4000 Roskilde, Domkirken
4171 Glumsø
8620 Kjellerup
8381 Tilst
8240 Risskov
8450 Hammel
8260 Viby
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
Fredag:
5620 Glamsbjerg
5932 Humble
4180 Sorø
4760 Vordingborg
4200 Slagelse
8752 Østbirk
8300 Odder
7100 Vejle S
8541 Skødstrup
8600 Silkeborg
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
Lørdag:
5450 Hasmark
5300 Kerteminde
4250 Fuglebjerg
4000 Roskilde, Domkirken
4171 Glumsø
8752 Østbirk
8300 Odder
7100 Vejle S
8381 Tilst
8240 Risskov
5500 Middelfart
5800 Nyborg
5250 Odense SV
Søndag:
8752 Østbirk
8300 Odder
7100 Vejle S
8541 Skødstrup
8600 Silkeborg