Kun 3 pct. af vores indtægter
kommer fra det offentlige.
Dit bidrag er afgørende.
Mange, der har kræft tæt inde på livet, oplever, at sygdommen og behandlingen har store omkostninger. Både fysisk, psykisk og socialt. I Rådgivningen vil vi være med til at give dig det lille kærlige skub, der kan gøre dig i stand til selv at handle. Gennem rådgivning, naturligvis - men lige så meget gennem husets mange muligheder for grupper og netværk, samt socialt samvær.
I kræftrådgivningen kan du få professionel rådgivning og du behøver ikke at bestille tid - du er altid velkommen til at kigge forbi, også hvis du bare trænger til en kop kaffe.
Palle Juul-Jensens
Boulevard 230
8200 Aarhus N
Tlf.: 70 20 26 89
E-mail: aarhus@cancer.dk
Besøg os på Facebook
Åbningstider i rådgivning:
Mandag - torsdag kl. 10.00-16.00
Fredag kl.10.00-13.00
Lukket på helligdage.
Ved ankomsten vil du i den åbne rådgivning blive mødt af en frivillig, som vil vise dig til rette i huset. Der er mulighed for at bestille tid til rådgivning uden for den almindelige åbningstid.
Der er gode parkerings muligheder ved Kræftrådgivningen i Aahus. Du kan parkere på vores egne p-pladser. Indkørsel sker via Palle Juul-Jensens Boulevard.
Er de optaget, kan du benytte P4, hvor indkørsel sker via Carl Krebs' vej.
Kræftrådgivningen I Aarhus tilbyder aktiviteter og kurser til kræftpatienter, pårørende og tidligere kræftpatienter. Derudover har vi samlet en oversigt over andre netværk og grupper som kræftrådgivningen samarbejder med udenfor Kræftens Bekæmpelse.
I en gruppe kan du møde andre, der står i en situation der ligner din. Vi har grupper for både voksne, børn og unge. Nogle er for mennesker med en specifik sygdom og andre har for eksempel særlig fokus på fysisk aktivitet eller andet.
Det er forskelligt, hvad de enkelte kræftrådgivninger tilbyder. Men alle steder finder du rådgivere med en baggrund som psykolog, socialrådgiver, sygeplejerske eller lignende. Alle kan tale med dig om det, der optager dig og din familie. Rådgivningen er gratis.
Bjørn Ruben Pedersen
Rådgivningsleder
Kirstine Villumsen
Administrativ medarbejder
Jette Lyngholm
Koordinator
Lone Storgaard
Rådgiver